Despre noi

Administrația locală, pune la dispoziție comunității platforma online MagazinPlus.
Platforma este pusă la dispoziția comercianților în mod GRATUIT.

Comercianții își pot introduce propria ofertă către comunitatea locală.
Persoanele aflate acasă sau aparținătorii acestora pot selecta din ofertele comercianților și solicită livrarea acasă.

Platforma online își propune să vină în sprijinul piețelor locale, să fie o legătură între producători/comercianți și consumatori.

Este o inițiativă susținută de FivePlus și Administrațiile Publice Locale, Organizații Neguvernamentale, Întreprinzători Privați care vine în sprijinul producătorilor și comercianților locali astfel încât aceștia să continue să vândă, menținând economia locală și în sprijinul consumatorilor, permițându-le acestora să își comande produsele de care au nevoie de la comercianții locali, fără a ieși din casă, produse proaspete, livrate direct la domiciliu.

Comunitatea locală va fi ajutată prin includerea în platformă a magazinelor, fermelor, serelor, producătorilor din zonele limitrofe, cu produse de consum, identificate rapid de către consumatori. Sprijinim astfel comercianții să ajungă cu produsele direct la consumatori, să își prezinte marfa, consumatorii sau aparținători ai acestora, să comande direct prin intermediul platformei, livrarea să se facă la domiciliu.

Pe fondul închiderii piețelor sau restrângerii activității în această perioadă de criză generată de Covid-19, păstrarea distanțării sociale, sprijinirea persoanelor în vârstă, prevenirea răspândirii coronavirusului, precum și implicarea autorităților sau/și a voluntarilor în comunitate cu soluții, folosirea mediului online, aduce un plus de confort cetățenilor și mediului de afaceri.

Descrierea platformei, funcționalitățile oferite, modul de utilizare, se regăsesc în materialele livrate odată cu proiectul.

 

Dezvoltator soluție software
FivePlus Solutions SRL
CUI RO19194781, Reg. Com. J40/18362/14.11.2006
Sediu social: Str. Burileanu nr. 7, bl.20A, sc. B, ap.30, Sector 1, București – 014192
Punct de lucru: Str. Popa Savu nr. 44, Sector 1, Bucuresti – 011434

 

Beneficiar soluție software
BENEFICIAR
Localizare BENEFICIAR

 

Grupul țintă

Platforma online se adresează în special localităților mici/medii, comunelor medii/mari, centrelor rezidențiale, cartiere ale orașelor.

  • Platforma online permite implementarea cu ușurință atât a abordării centralizate, în care o autoritate își asumă controlul, cât și a celei descentralizate în care fiecare comerciant este responsabil pentru activitatea proprie;
  • Plata către comerciant se poate face cash la livrare, cu cardul prin POS la purtator, alte soluții de plată electronică (Exemplu: Card Revolut). Fiecărui comerciant în parte îi revine responsabilitatea de a lucra legal, de a emite bonuri și a încasa și înregistra vânzările în contabilitatea proprie, indiferent de modalitatea de plata utilizată;
  • Entitatea care administrează local platforma, fie ea Primărie, ONG sau întreprinzător, pune la dispoziție mediul de comercializare pentru comunitate și asigură promovarea ei în mediile în care comunică cu producătorii/comercianții, cetățenii. Câteva exemple pot fi: site-urile locale de știri, grupurile locale de Facebook, materiale tipărite în cutiile poștale și orice altă soluție care poate duce informația către populația aflată în izolare la domiciliu.
  • Comercianții vor adăuga produsele pe care doresc să le vândă comunității, prin încadrarea în categoriile de interes, descrierea produselor, imagini relevante, prețul și de la caz la caz condițiile de livrare;
  • Consumatorii au acces la produse, pot accesa și avea acces la paginile individuale ale comercianților, pot pune în coș produsele dorite, fac comanda, și pot trimite comanda, foarte asemănător magazinelor online mari, naționale, cu care mulți dintre ei sunt deja familiarizați;
  • Comanda ajunge la o persoană care centralizează toată informația și la comercianți. Acolo unde o comandă conține produse de la mai mulți comercianți, fiecare comerciant primește strict informațiile de care are nevoie, pentru a-și organiza livrarea pentru produsele din oferta proprie.
  • Livrarea și încasarea contravalorii se pot face centralizat, fie direct de către comercianți.